pondělí 29. dubna 2013

7.den v nové bytovce

Dnes v sobotu 27.4 jsem byla v nové bytovce.Pomáhala jsem taťkovi  dodělat 18 zvonků do bytovky.Dlouho jsme hledali kabely od bytových telefonů.Hned jsme je se Sárou  vyzkoušeli.Všechny fungovali.
Potom jsem hledala kluky,kteří se schovávali za naší sonátu.Tam zahlédli větší HTC než mám já.Pak se mě na to ptali.Mně se líbil Honza,který chodí do 5.třídy jako já a také je stejně starý jako já.Sestřenice se ho bojí a nevím proč.Vždyť Honza je tak milý a nikomu nic nedělá.Je strašně hodný a dokonce se mnou jel na koni.Teď mi trošku více věnuje,což je dobře,ale občas si myslím,že mě miluje.Max je taky trošku blázen,který občas nedomýšlí.Je taky milý,ale méně než Honza.Pořád něco vymýšlí za hlouposti.Například před týdnem vymysleli,že si postaví z palety skokánek.

Žádné komentáře:

Okomentovat