pondělí 22. dubna 2013

5.Sobota doma

V sobotu  mě napadlo,že mám ozdobné malé kamínky a že si udělám z velkého kýblu malé jezírko.Vymyla jsem ho a na dně jsem položila tři velké kameny,10 středních kamenů a čtyři hrsti malých kamenů.Teď to mám schované za popelnicí, aby se nikdo neptal, co v tom mám.Chybí mi umělé květiny, které zapíchnu mezi                    
 kameny a okolo budou ozdoby.Jezírko vznikne, když se naleje do kýblu voda a bude se čistit obden.Postačí voda ze sudu.Mě to jezírko napadlo samo, protože jsem chtěla zkrášlit jezírkem naši zahradu.
Potom jsem pomohla taťkovi uklidit společnou chodbu a do bytů se nastěhovali další lidé.Celý dům s pěti byty  je už obsazený.Pak už jedině do bytovky naproti, která má osmnáct bytů a dvacet parkovacích míst.
Připravovali jsme 18 zvonků do bytovky.



Žádné komentáře:

Okomentovat