neděle 14. dubna 2013

3.Víkend u dědy a babičky,písně od One Direction a hodné slepičky

Tento víkend v sobotu 13.4 a neděli 14.4 jsem byla u dědy.Měli jsme spoustu práce.vytrhala  jsem hodně plevele.Dávala jsem to do kýblu a pak se to vyhodilo do bioodpadu.Toho bylo.
Také jsem pásla slepice.Za víkend jsme sebrali 8 vajec,protože Lili a Běta nesnášejí.Když se  domácí vejce použije do štrůdlu,skořápky se usuší a pak se slepičkám rozmačkají na kousky,aby každá dostala něco a je v tom také vápník.Také mám nejraději z nich Lili.Nechá se pohladit a také jsme je vyčistili.Vím,že máme slepice šumavanky.Máme i liliputku a podle toho dostala jméno Lili.Je malá,ale to nevadí a je na těle a křídle je bílá a na ocase a krku má černobílé peří.má samostatný přenosný výběh a moc ráda tam snáší vejce a ani je nerozbíjí.Nechá je na kraji výběhu  a nevšímá se jich.Je nejhodnější slepička ze všech.Za to Lída pěkně zlobí.Když snese vejce,hned ho chce rozbít.                                                          
Babička usnula v pokoji a my jsme ji  udělali kávu.Nechtěli jsme babičku rušit a vypnuli jsme rádio,které hrálo v kuchyni.
Potom jsme šli sázet brambory,mrkev,cibuli,jiřiny,lilie a narcisy.
Nakonec jsme vše zalili,protože to bylo po zimě suché.
Víkend jsem zakončila tak,že jsem poslouchala hudbu z telefonu od skupiny One Direction.

Žádné komentáře:

Okomentovat