pondělí 29. října 2012

Kocour Macík

 Píšu o kocourovi Macíkovi,protože je hodně zajímavý a líbí se mi a chci se o něm hodně dozvědět a aby jsem se mu uměla přizpůsobit.
Je mu 6 let a všude vleze. Leze pod krb,do sklepa,na pračku,leze po okně,leze po radiátoru.
Určitě by nám vlezl do postele,ale nedovolí si to.

Je velký a černý  i pěkně těžký.Mňouká a honí myšky ve sklepě. Líbí se mi,protože
je heboučký a má krásnou barvu vraníka a také je hezký když sedí za stolem jako úředník.
Jen mu dát do ruky tužku a razítko.Už se naučil chodit  po  klávesnici a jednou dokonce napsal
slovo.

Hodně by se mi to líbilo,kdybych mu rozuměla  co si myslí.Nejraději bych chtěla umět mňoukat
právě jako on.Teď nevím co si myslí ale brzy se to dozvím,protože mu už trošku rozumím pomocí
slovníku.

Macík je nejkrásnější na světě.Nejkrásnější je jeho obličej a mňoukání.Spí v mé posteli.
Leží na dečce  a jemně vrní.Vždy mě přivítá veselým mňoukáním ,v létě opalováním a v zimě
dováděním ve sněhu.Je vždy když sněží mokrý a naježený.

Napsala Denisa Procházková

Žádné komentáře:

Okomentovat