středa 30. dubna 2014

Morče



Budu psát o Morčeti
Potrava:Morče jí seno,krmivo pro Morčata,trávu,mrkev,rajče,salát i papriky všech barev,ale ne pálivé.
Nevhodné krmivo:Krmivo se sušeným mlékem.
Plemena Morčat:Rozetové,Hladko-srsté,aguti.
Charaksteristika :Váží 700g až 1250g ,březnost je 58 až 75 dní,narodit se může až 6 mláďat.

Rozetové



Morče je podobné králíkovi a teď jeden obrázek Morče a Králík je to velmi roztomilý koukejte

Moje morčata Růženka a Rozinka jsou matka a dcera a k tomu je Růža už i Babička přitom jí jenom 1.rok.
Moje Růža je snad nejhodnější morče které jsem měla fakt poslouchá na slovo a i se dobře chytá.
Zajímavosti: víte že 80% morčat se rodí jako homosexuálové.Tento zákrok přírody zabraňuje rozmnožování se morčat.  

                                                                            Víte jak poznáte kluka a holku?

 
                              Aguti.
 
Morče divoké.
                                                   

                         Morče mládě.

                                                     Morče podobné mé staré Růže.
                      Seno které se dává morčatům.
       Morče rodinka.


                                                       morče a kočka.
Potrava vše.

Kniha kterou mám a která je velmi poučná.
Hezký to chci mít. :D
 A to je vše co jsem vám chtěla říct o morčatech a ještě tu mám pro vás video a i morče na rozloučení.
Píšu o morčatech,protože je beru jako rodinu a chovám je i doma a k tomu je mám strašně moc ráda. :D
 


Žádné komentáře:

Okomentovat