středa 16. dubna 2014

Tentokrát je to příběh z Arcosu,kam jsem neměla vůbec ten den jít,ale tři majitelky onemocněly a já se starala o dvanáct koní.Nejprve jsem šla do sedlovny,kamarádka omylem položila sedlo na podlahu hned za roh.Otevřela jsem dveře,došla jsem si pro uzdu,bič a když jsem šla pro mé sedlo pro Reinu,zkopla jsem o třmen a narazila si nohu.Dost jsem nadávala a pak jsem zjistila,že jsou prohozené podbřišníky.Nauzdila a osedlala jsem si klisnu a šla jsem na cvalovku.Když jsem skákala přes kavalety,najednou se mi nohy propadly o tři díry níže.Já se lekla a akorát jsem se udržela v sedle.Byla to moje chyba,prorže jsem zapomněla zkontrolovat,jestli jsem to správně zandala do dírky.Když jsem přišla s Reinou,seskočila jsem z ní a koukala jsem,že jsem to tam dala jenom napůl,tudíž se mi to poposunulo jen o tři dírky a byla jsem ráda,že jsem leknutím nespadla z klisny.Byla jsem ráda a od té doby jsem pečlivá a nepospíchám tolik na cvalovku.Je lepší to zkontrolovat,přijít pozdě a nespadnout z koně.

Zajímavosti:
1)Klisna mi skočila do prázdna,když jsem se lekla
2)Třmeny jsem dávala dohromady 2 hodiny
3)Klisna se mnou zdrhla do výběhu a přeskočila branku od výběhu

Žádné komentáře:

Okomentovat