pondělí 5. listopadu 2012

Minecraft dragon server je muj server

V tomto článku vám ukážu jak se přihlásit na můj server v minecraftu.Heslo a jméno od Hamachi vám dám do popisu videa.Píšu o ní protože mám rád hry pro více hráčů,baví mě stavění a zabijení

Chcete na na mim serveru hrát ať se jukne na video:

Je to můj první server takže to nebude docela extra.A bojuje z příšerami.Je to hra pro jednoho hráče
,ale můžete si tam přizvat kamaráda a hrát spolu.Moje ip na server je 5.127.220.47:25565.A potřebujete k tomu Hamachi,které si stáhněta na stránce:www.hamachi.cz.Instalujete a přidáte si mě do hmachi.Moje jméno na Hamachi je horins1234 a heslo venda.

Dotazy pište na e-mail:horins123@seznam.cz nebo na g-mail:janka.ev@gmail.cz

Tato hra je hodně populární ve světě, protože jí hraje přes 10 milionu lidí.

Žádné komentáře:

Okomentovat